خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی
خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی

گرفتن چند تا ایده واسه جلوگیری از سررفتن حوصله!

امروز پنجشنبه 7 مهر....این روزا همش تنها خونم! گاهی حوصلم سر میره،اما این تنهایی و سکوت رو دوست دارم،میدونم که حسابی باید انرژی جمع کنم واسه روزهای ابتدایی اومدن تو...میدونم که تو بچه مهربون،آروم و هماهنگی هستی، اما خب چند روز اول دوران عجیب و سختیه!تا من و تو بتونیم هماهنگ شیم و من بتونم کارای تورو انجام بدم و ....! از اون مهمتر اینکه بالاخره بیخوابی های روزای اول واسه هر مامانی طبیعیه!... و حالا تا اونجاییکه بشه دارم سکوت میخورم تا از این حالت خسته شم...

بیشتر ولو میشم و تلویزیون میبینم،از آرش کلی فیلم گرفتم که روزی یه دونشو میبینم! ...امروزم یه کار جدید به ذهنم رسید که انجام بدم تا سرم گرم شه! به پیشنهاد مامان سارا رفتم اینترنت و هر هدیه ای که واسه نی نی های پسر هست پیدا کردم و تصمیم گرفتم چندتاشو بسازم....یه قطار خشگل که هر واگنش یکی از حروف اسمت بود خیلی دوست داشتم! دلم خواست اونو درست کنم و بزنم بالای تختت!...چند تا هم سبد عروسک بود که خوشم اومد و قرار شد با باباییت برم وسایلشو بخریم که خودم درست کنم!...خیلی ذوق کردم....

عصرش با بابا علیرضا رفتیم بیرون...باباعلیرضات دوست داره واسه مامان شدنم یه هدیه خفن بخره...من دوست ندارم به زحمت بیفته و انقدر خرجش بالا بره اما خب خودش دوست داره!!!!!منم که بدم نمیاد.......رفتیم و چند تا انگشتر دیدیم..اما خرید نهاییش رفت واسه چند روز دیگه...بعدشم رفتیم شام بیرون خوردیم و رفتیم خونه...قرار شد یه فیلم ببینیم،از آرش فیلم Hangover  رو گرفته بودم....از بس خندیدیم اشکمون دراومده بود...تو که داشتی کم کم بیرون میومدی از قهقهه های من!! اینم از سینمای خانگی ما سه تا...خیلی خوش گذشت.

فرداش جمه رفتیم که چیزمیزای اون سبد عروسک رو واست بخریم که موفق نشدیم...کلاً هرجا میرفتیم بسته بود!!قرار شد شنبه بریم!

قربونت برم که من که هیچی....ای بابایی مهربونت دوست داره واست سنگ تموم بذاره...خوش به حالت که انقدر بابا علیرضات دوست داره فدات شم...

نظرات 1 + ارسال نظر
خاله فهیمه پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

مامان پریسا خوش ذوق و سلیقه . امیدورام این روزهای قشنگ به خوبی سپری بشه و قند عسلت ، رادوین خان به سلامتی تشریف فرما بشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد