خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی
خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی

آخرین ملاقات با دکتر

امروز دوشنبه 25مهر...آخرین ویزیت دکتره...دلم میخواست علیرضا هم باشه..آخه آخرین باری خواهد بود که صدای قلب جنینی رادوین جونمونو میشنویم....

قرار بود من خودم برم و علیرضا هم بیاد دکتر...اما با زود اومدنش سوپرایزم کرد!!...میخواست خودش منو ببره! ساعت حدود 5 عصر رفتیم...

توی مطب  هم یه حس عجیب غریبی داشتم و هم هیجان انگیز بود ...یاد روزایی افتادم که هنوز تنها بودم...رادوین نبود!!! و من بی تاب اومدنش بودم....روزایی که با هیجان میومدم دکتر برای شنیدن صدای قلب نازش....

و حالا آخرین بار بود که توی این حالت میومدم....

دفعه دیگه عزیز دلم توی دل مامانی نیستی....توی بغلمی عشق مامان....

نوبتمون شد و رفتیم داخل...آخ جون که چند روز دیگه این اضافه وزن که با سرعت داره اوج میگیره تموم میشه...رکوردم تموم شد: 94 کیلو.......خودت از 67 کم کن میبینی مامانیت چی بود و چی شد....میدونم سخته که این اضافه هارو کم کنم...اما اصلاً ناراحت نیستم....واسه مامان شدن...مامان پسر گلی مثل تو شدن هر تغییر و سختی ارزششو داره...

وقتی داشتم صدای قلبتو میشنیدم  با تمام و جود همه این آهنگ قشنگو توی گوشم...تو قلبم ضبط کردم....فدات شم عزیزم که از چند روز دیگه تپش زیبای قلبتو با چشمام میبینم....که تندتند میزنه و شوق زندگی کردنتو به ما بیشتر نشون میده...

دکتر 30 مهر رو صد در صد قطعی کرد و وقتی گفت: "خب.....شنبه صبح تو اتاق عمل میبینمت...".....یهو دلم ریخت،هول کردم...باورم شد خیلی خیلی کم مونده.....

وقتای بعدیم رو هم برام گذاشتن،برای بخیه و ....این چیزا!

وای که نمیدونم چرا دلم پیتزا میخواست....دیگه این آخرین باری بود که میشد خلوت کرد و دوتایی توی سکوت بریم غذا بخوریم!....اگه بگم کجا رفتیم.....بازم باگت...آخه خیلی پیتزاش سالمه و من دوست دارم....میدونم که تو هم دوست داری که با من کیف میکنی هر دفعه....بخصوص با یه لیوان آب پرتغالش!!!! قربونت برم که میدونم مثل خودمون شکمویی!!!....

اینم از امروز....4-3-2-1 فقط از سه شنبه تا جمعه مونده....

روز شماری....برای اومدنت....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد