خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی
خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی

شروع هفته 28 بارداری...دهمین سالروز آشنایی من و علیرضا

امروز شنبه 16 مهر 90....

امروز شد 10 سال...از اون روزی که و باباعلیرضا با هم آشنا شدیم...یه عصر پاییزی...مگه میشه فراموش کرد؟!...خدای مهربون خیلی منو دوست داشت که باباعلیرضارو سر راه زندگی من قرار داد...من خیلی خوشبختم...روزای قشنگی تو زندگیم داشتم....

اما خیلی هاشو مدیون اون روزم...

من با وجود همه سختیش از صبح تصمیم گرفتم غذای مورد علاقه باباییتو درست کنم:لازانیا! خداییش خیلی خسته شدم و دل درد گرفتم! اما خیلی دوست داشتم امشب بهمون خوش بگذره...آخه این اولین سالیه که تو نازنین هم با مایی!

باباعلیرضا هم یه کیک خیلی خوشمزه که من خیلی دوست دارم خرید و با کلی شمع های بامزه! آخ که چقدر با ذوقه!

یه جشن دوتا و نصفی....آخه تو هنوز نصفی دیگه فنقل من!...

خیلی خوش گذشت...و با هم شمع 10 رو فوت کردیم...شاید قشنگترین قسمت امشب این بود که داشتیم همش به این فکر میکردیم که اون روز فکرشو میکردیم بعد از 10 سال و2 هفته دیگه بچمون بدنیا میاد؟؟؟!!!....6 سال آشنایی...روزای پر افت و خیزی داشتیم...حتی چند بار نزدیک بود همدیگرو از دست بدیم...اما خدا نخواست....خودمون هم همه تلاشمونو کردیم که عشقمون حفظ شه...و خدای مهربون هم توی لحظه به لحظش با ما بود...تا حالا که داری میشی ثمره عشق ما...

خدایا شکرت که خوشبختی مارو با این هدیه موندگارتر کردی....

خدایا شکرت که 16 مهر هر سال قشنگترین روز زندگیونو جشن میگیریم...

.....

امروز وارد هفته 38 بارداری شدیم...وقتی هفته 37 تموم میشه دیکه نی نی برای اومدن به دنیا معمولاً مشکلی نداره و کامل شده...فسقلی مامان همش یه قلمبه میشی و میای پهلوی سمت راستم....کم مونده بیای تو کمرم!!! آخه فدات شم که نمیدونم کدوم قسمت بدن کوچولوته؟؟!!!وای که داری آماده اومدن میشی هااااااا.....

فدات شم مامانی...عشق بابا و مامان!

یادت باشه که تو نتیجه یه عشق صادقانه و البته همراه با کلی تلاش و صبوری هستی...

یادت باشه که شاید خدا من و باباییت رو  اتفاقی سر راه زندگی هم قرار داد...ولی برای حفظ این عشق خیلی تلاش کردیم...حتی سختی کشیدیم...صبوری کردیم...همیشه میگن پیدا کردن عشق راحته،اما حفظش سخته...

از خدا میخوام که تو هم مفتی مفتی عشق زندگیتو از دست ندی...که در کنار عشق زندگیت ،زندگی زیباترین لحظه هارو واست میسازه...حتی کنار سختی هاش...تو لایق این عشق هستی...از خودت دریغ نکن...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد