خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی
خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی

سفارش تخت و کمد فرشته کوچولومون

امروز یکشنبه 5 تیر ماه، سر کار که بودم همه گفتن که چقدر خسته ای...نمیدونستن که ورزشی کردیم من و این فسقلک!!! موقع برگشتن یکی از مهمترین خریدای نی نی رو هم انجام دادم، خریدی که وقتی آدم میکنه باورش میشه که بچه دار شده: پوشک!!!!!! و یکسری وسایل بهداشتی دیگه!!!

بعد از اومدن به خونه خوب استراحت کردیم که بعد از ظهر با بابا علیرضا بریم خیابون دلاوران و تخت و کمد خشگل پسرمونو سفارش بدیم... من یه مدل ساده با رنگ چوب و سفید میخواستم و اتفاقاً اولین مغازه ای که رفتم توش یه تخت و کمد شبیه چیزی که من تصورشو میکردم داشت!!بر عکس مغازه های دیگه که خیلی چیزای ساده و خشگلی نداشتن!...من تغییراتی که لازم بود به تخت و کمد بدیم رو گفتم و فروشنده هم با حوصله تمام همه رو قبول کرد و تازه کلی هم ایده های خوب داد...مغازه های دیگه رو هم باز دیدیم،اما مطمئن بودم به این تمیزی و سادگی نمیتونیم پیدا کنیم!!این بود که برگشتیم همونجا و بالاخره سفارش دادیم: یه تخت خشگل و کمدش،که رنگ چوب کمرنگه و کناره هاش هم سفیدن! و بالای هردوشون یه گل خشگل آبی داره! انشالله 28 تیر ماه حاضر میشه و من تا اون موقع کلی برای اومدنشون روزشماری میکنم...امیدوارم وقتی توی اتاق میذاریم قشنگ بشن و خلاصه همه چیز بخوبی پیش بره!...

خدایا شکرت،که به کمک ما میای، توی فراهم کردن شرایط خرید واسه پسرمون،توی پیدا کردن ایده های خوب برای جا دادن وسایل نی نی.....خدایا ممنونتیم...

تا 28 تیر که تخت و کمد خشگل فرشته خونمون اضافه میشه به اتاق ما......

انشاالله عروسیت مادر.....

نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا و کیانا یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ

وااااای خدا مبارک باشه تخت و کمد پسملی به سلامتی و خوشی... آخ جون کاش زودتر روزی برسه که بریم دیدن همذیگه و نی نی های خوشگل و وسایلشون :)
راستی اتاق کیانا هم همه چیش گله از حالا با هم تفاهم دارنا :) قربونشون برم فسقلی ها رو...

انشاالله مامان پریسا جون....تفاهمو خوب اومدی....فکر کنن الان دارن با هم بازی میکنن و شعر میخونن...بدنیا هم اومدن کلی با هم دوست میشن انشاالله به سلامتی بدنیا بیان کیانا جونم و پسرک ناز من:***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد