خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی
خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی

معروف شدن خاطرات ما و نی نی!!

دیروز یعنی 23 خرداد سر کلاس خانوم روستا مامان پریسا که حالا باهاش خیلی دوست شدم(و البته یه روز دختر نازش کیانا دوست پسرم میشه) یهویی بهم گفت که تو توی مجله نی نی پلاس مطلبی از خاطراتت رو دادی برای چاپ؟؟؟؟؟؟ و من شوکه شدم!

وقتی اولین بار این مجله رو خوندم دیدم که خواستن خاطرات بارداریمونو واسشون بفرستیم و من همون موقع آدرس وبلاگم رو فرستادم.....اما این موضوع رو خودم هم یادم رفته بود!!!! و تازه یادم افتاد که ممکنه از خاطراتش چیزی رو در مجله چاپ کرده باشن!!!پریسا بهم گفت که روزیه که رفتی برای تعیین جنسیت!!!!!!!!!!!!!!!! وای،اونو؟؟؟!!!!!!!چه جالب!!! چند تا از بچه های دیگه کلاس هم اینو بهم گفتن....همه میدونستن جز خودم!!

حالا مگه روزنامه فروشی های نزدیک خونمون این مجله رو دارن؟؟!!!

تا اینکه امروز سه شنبه 24 خرداد قبل از رفتن به کلاس سه شنبه هام بالاخره خریدم و دیدم که بله: صفحه  17مجله نی نی پلاس،شماره 4:

نوشته های یک مادر آینده برای فرزندش

تعیین جنسیت

و بخش هایی از این خاطره بود که حالا توی مجله میدیدمش....

خیلی جالب بود برام...حالا بیشتر خوشحالم که این وبلاگ رو مینویسم...و این صفحه و خاطره اون روز سخت که حالا شیرین ترین روز بارداریم شده برای همیشه تا آخر عمر برام موندگار شد...

توی کلاس خانوم روستا هم بیشتر دوستام فهمیدن که من خاطراتم رو ثبت میکنم...بله دیگه کلی ما و نی نی معروف شدیما......

ممنون مجله خوب نی نی پلاس!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا و کیانا سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ

آخییییییییییی عزیزم چقدر قشنگ و با احساس نوشتی. خوشبحال این آقا کوچولو.. چقدر خوشحال شدم که اسم من و کیانا هم اینجا هست :) ایشالله بزرگ که شدن می شینیم با خودشون این خاطرات قشنگ می خونیم.. ما دوستون داریم..

مرسی مامان پریسای باذوق که خاطراتمونو میخونی با کیانا جونم....من و پسرم هم خوشحالیم که دوستای جدید مهربونی مثل شما پیدا کردیم عزیزم و آرزومونه که همیشه دوست بمونیم......ما هم دوستون داریممممم:****

مهدیه جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

مبارکا باشه مامان هنرمند نی نی به همچین مادری افتخار میکند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد