خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی
خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی

اولین سینمای نی نی که چه کیفی کردی!!

4شنبه 26 مرداد، قرار بود امشب بریم سینما...خیلی دوست دارم توی این روزهای باقیمونده چند بار سینما برم،آخه تا یه مدت نمیشه رفت سینما دیگه........

رفتیم فیلم" ورود آقایان ممنوع". میدونستم فیلم قشنگیه و چون کمدیه کلی بهمون خوش میگذره!خاله نیکو و عمو آرش هم با ما اومدن! سانس 10 و نیم شب رفتیم سینما فرهنگ!! ای وای که چه کیفی کردی............نمیدونم از شادی من و خنده هام بود یا از اینکه عین دو ساعت مردم تو سینما میخندیدند!!! 1 دقیقه هم بی حرکت نموندی.....کل این دو ساعتو داشتی وول میخوردی...از این ور به این ور....قربونت برم مامانی که فیلمشو دوست داشتی،عزیز مامان که شادی رو دوست داری....خیلی جالب بود!چوت تا حالا نشده بود که این جوری پشت سر هم تکون بخوری! اینم اولین سینمایی که با ما اومدی،خوشحالم که دوسش داشتی!و خوشحال ترم که یه فیلم شاد دیدی عشق مامانی!  

راستی امروز یه نی نی دیگه از جمع کلاسمون بدنیا اومد...سامیار پسر مامان سپیده...تولدت مبارک سامیار فسقلی!

نظرات 3 + ارسال نظر
رومینا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ http://black-love1.blogsky.com/

الهی قربونش بشه خاله رومینا که با مامان گلش رفته سینما و فیلم دیده گلپسر خاله

راستی پریسا جون یک چیزی

میدونین چیه ؟؟؟
دیشب خواب عجیبی دیدم
با اونکه اصلا دوست ندارم دختر بچه داشته باشم
ولی خوابم خیلی عجیب بود
خواب دیدم روی یک تخت دونفره خوابیدم
که طرف راستم یک دختر بچه 1 ساله یا 2 ساله سرش رو بازوی دستم گذاشته و من دستمو دور بدنش تاب دادم
و یک دختر بچه ی 6 یا 7 ساله طرف چپم سرشو رو سینم گذاشته و من دارم با دست چشم سرشو که موهای بور و زیبا داشت نوازش میکردم
پریسا جون احساس خیلی خوبی داشتم توی خواب
یک حسی بهم میگفت اینا بچه های منن
نمیدونی چه خواب عجیبی بود
تو خواب به قدری آرامش داشتم که حد نداشت
بچه هام آروم تو آغوشم خوابیده بودن
و من شده بودم مامان
نمیدونم معنی این خوابم چی میتونه باشه
ولی خیلی حس خوبی بهم داد
طوری که وقتی از خواب بیدار شدم بغض کردم
و دلم میخواست هزار سال بخوابم و اون خواب ببینم
به نظر شما معنیش چی میتونه باشه ؟؟؟؟

آخی..................چه شیرین!!!بنظرم فقط معنیش اینه که خیلی دوست داری مامان شی...و اتفاقاْ لیاقتشو هم داری...با این همه شور و عشقی که داری.....دختر یا پسر واقعاْ مهم نیست!منم همیشه دلم دختر میخواست اما الان پسرمو با صد تا دختر عوض نمیکنم! برات آرزوی میکنم به وقتش یه مامان عاشق شی عزیزم:***

رومینا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

فدای این همه مهربونیاتون بشم پریسا جونم

دوستتون دارم

نرگس نارنجی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ http://mylog-narges.blogfa.com

سلام

هه
هه

چ باحال!!!


به مام سر بزنیا!!1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد