خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی
خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی

آخرین جلسه کلاس خانوم روستا

امروز دوشنبه 27 تیر جلسه 12 و آخرین جلسه کلاس مراقبتهای دوران بارداری و آمادگی برای زایمانه....و من که حس غریبی دارم که کلاسها تموم شد و یه جورایی میخوام واسه دیدن خانوم روستا کلاسهای دیگشونو برم!...دلم میخواست بخاطر اومدن خاله محبوبه به بچه های کلاس شیرینی بدم،اما گفتم یه کیک بگیرم که یه جورایی goodbye party کلاس هم بشه ....و حس خوبی که از این کلاس گرفتم رو با همه دوستانم قسمت کنم.

موضوع کلاس طریقه حمام نوزاد و خیلی از مسائلی بود که در مورد نوزاد برای جلسه آخر مونده بود...مثل زردی و واکسن و چیزای دیگه....

با تموم شدن کلاس رفتم کیک رو آوردم و چندتایی عکس انداختیم و کیک خوشمزه رو خوردیم.... همه بچه ها خوشحال شدن...روی کیک هم گفتن بنویسن: " نی نی های سال 1390"......بماند که آقاهه چقدر تعجب کرد!!!

خیلی لذت بردم که دوستای گلم و نی نی هاشون از اینکار من خوشحال شدن...و میگفتن پریسا چهره شیرین کلاس شد، یکی از مامان ها هم گفت پریسا مسئول روابط عمومیه کلاسه!!!!....

با خانوم روستا و دوستای مهربونم خداحافظی کردیم و این کلاس هم تموم شد.... کلاسی که بقول یکی از بچه ها بهترین کلاس زندگیمون بود....کلاسی که مارو برای مادر شدن بیشتر آماده کرد...بدون تعصب کلی اطلاعات و آگاهی در مورد دوران بارداری،زایمان و دوران بعدش و همینطور نوزاد و نیازهاش گرفتیم...کلاسی که با انرژی فراوون ورزش کردیم و بهترین مدیتیشن عمرم رو با نی نی نازم انجام میدادم....یاد اولین روز کلاس و اولین مدیتیشن بخیر که در من معجزه کرد و من حضور پسرم رو به زیبایی پذیرفتم....انگار پسرم هم هر دوشنبه منتظر صدای خانوم روستا و انرژی گرفتن از نی نی های دیگه بود.....این کلاس این دوران زیبا رو برای من زیباتر و انرژی بخش تر کرد....

درسته کلاس تموم شد،اما با ارتباطی که با دوستای گلم برقرار کردیم قراره همیشه با هم در ارتباط باشیم...همینطور آگاهی و اطلاعاتی که گرفتم مطمئنم تا همیشه با من میمونه و میدونم تو لحظاتی که به اونها نیاز دارم گرمای صدا و آگاهی عمیقی که خانوم روستای عزیز به من و همه مامانهای کلاس داد مثل یک الهام بسراغم میاد و تنهام نمیذاره....

خانوم روستای گل مرسی از همه حس خوب و اطلاعات قشنگی که به من و مامان ها دادید...

ممنون که از ما یک مادر آگاه و عاشق ساختید...

دوستای مهربونم که توی کلاس همراه من و پسرم بودید دوستون داریم....و آرزو میکنیم که به زیباترین شکلی که خدا میخواد نی نی های گلتون رو بدنیا بیارید و بعدها دور هم جمع شیم....یاد کلاس بیفتیم و از تجربیاتمون به هم بگیم و نی نی هامون با هم دوست شن.....

خاله الیناز عزیزم مرسی که این کلاس رو بهم معرفی کردی....برای تو و راستین کوچولو بهترین هارو آرزو میکنیم من و پسرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد