خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی
خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

خاطرات زیبای مامان و بابا شدن

از قبل تا بعد از اومدن نی نی

اولین خرید سیسمونی

پنج شنبه 8 اردیبهشت تصمیم گرفتم جدی جدی بریم واسه گلم خرید!نی نی نازنازکم، مامانی از بس تورو دوست داره حتی از سالها قبل یه چیزایی واست خریده...عزیزم تو هنوز به این دنیا نیومده من و بابات کلی لباسای خشگل و ناز خریدیم...بخصوص وقتی رفته بودیم کیش و نمی دونستیم تو اومدی...اما این بار واقعاً رفتیم شروع کنیم کم کم سیسمونی نی نی رو بخریم. خاله منیژه و مهنوش ظهر اومدن خونه ما و من برای اولین بار بعد از تقریباً2 ماه یه غذای مفصل درست کردم...وقتی داشتم غذارو آماده میکردم خیلی خوشحال بودم و کلی خدارو شکر کردم که حالم خوب شده و میتونم کارای ساده ای مثل پیاز خورد کردن رو خودم انجام بدم....خنده داره!اما واقعاً وقتی صحیح و سالمیم یادمون میره قدر همه کارای ساده ای که میکنیم رو بدونم.

خلاصه عصر سه تایی با هم رفتیم خیابون بهار،مادر جون هم به ما ملحق شد. اولین جاییکه رفتیم، نمایندگی مکسی کوزی بود تا کالسکه و کریری که برای تو از قبل انتخب کرده بودم رو قیمت کنم...خیلی خشگل و شیک بودن...دلم میخواست الان تو توی اون لم میدادی و با هم میرفتیم ددر!!!توی فروشگاه بارها این لحظه رو تجسم کردم!من تصمیم گرفتم رنگ خاکستریشو واست بخرم.هر چند قیمتشون خیلی زیاده،اما واسه تو گلم هر چی که خوب باشه میخریم،تو سالم و آروم باش ما دنیا رو هم به پات میریزم...قرار شد به زودی با باباییت بریم بخریمشون.بعد از اون مادر جون اولین خریدو افتتاح کرد!یه عروسک آیینه دار موزیکال که خیلی نازه..چندتایی هم لباسای فینگیلی نوزادی خریدیم و...واسه امروز تموم شد...انشاالله وقتی فهمیدیم تو دخملی یا پسرک بیشتر واست خرید میکنیم.خیلی روز خوبی بود،به نظرم خرید سیسمونی یکی از باشکوهترین خریدهاست!خیلی کیف میده که واسه نی نی که تو راهه خرید میکنیم!احساسی که داشتم مثل خرید عروسیم پر هیجان و به یادموندنی بود.انشاالله به سلامتی به دنیا میای و همه اینارو استفاده میکنی قربونت برم.تصمیم دارم تا قبل از اومدن خاله محبوبه اینا خریدای اصلی نی نی رو تموم کنم...خدای مهربون به همه مامان بابا های مهربون کمک کن تا توانایی خرید واسه نی نی های گلشون رو داشته باشن...خدایا شکرت که به ما یه هدیه میدی که میتونیم هرچی داریم به پاش بریزیم...هر سه تامون دوست داریم.

نظرات 2 + ارسال نظر
خاله فهیمه دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

به به !! مبارک باشه فندقک خان

ماان سامان جون جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://http://konjed89.persianblog.ir/post/111

سلاممامان مهربون ممنون از وب زیبات لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد